Mamička dokončila nákup a prišiel čas na platenie. Vyložila nákup na pás v pokladnici a dopredu položila obal od jogurtu, aby mohla rýchlo vysvetliť situáciu. Samantha potom tvrdila, že predavačke vysvetlila, že síce jej synček jogurt zjedol, plánuje však zaň riadne zaplatiť, no napriek jej vysvetleniu jej predavačka venovala znechutený pohľad.
„V skutočnosti nebol dojedený. Nepodala som jej ho, aby vyhodila prázdny obal do koša, ale podala som jej ho a snažila sa byť zdvorilá, aby ho mohla naskenovať. Urobila som si z toho srandu a ospravedlnila sa s tým, že ho synček zjedol po ceste. Povedala som jej, že ma to mrzí a že síce ešte nedojedol, ale musím sa uistiť, že jogurt bude naskenovaný,“ pokračuje v rozprávaní mamička.
Samantha potom vysvetlila, že predavačka zobrala obal od jogurtu, aby ho naskenovala, no mala pritom kyslý výraz a robila zvuky, akoby ju to obťažovalo. Zahanbená mamička priznala, že sa predavačke znova ospravedlnila a povedala jej, že ju nechcela rozrušiť tým, že jej podala otvorený tovar. Takto jej vraj odpovedala predavačka: „Nemyslím si, že je vhodné, že ľudia dávajú svojim deťom jesť veci z obchodu počas nakupovania.“
Mamička bola jej odpoveďou zaskočená a vlna emócii spôsobila, že jej odpovedala: „Nemyslím si, že je vo vašej náplni práce vysvetľovať, čo si myslíte.“ Predavačka odfrkla a v tom momente sa mamička rozplakala.
@samanthamary1989 I’m still feeling so cross about this whole situation and I still cannot believe this lady actually said what she said. I intend to put in a formal complaint if possible. Unfortunately I didn’t see her name as I was so upset at the time. The judgement put on me was unbelievable and totally unacceptable #tesco #badexperience #mumjudgement #poorcustomerservice #motherhood #mumsoftiktok ♬ original sound – Samantha Mary | Proud Mama
Kto spravil chybu?
Po tom, ako sa mamička podelila o svoj príbeh, dostala rozličné reakcie od ľudí. Niektorí boli na jej strane a priznali, že ich deti tiež bežne jedávajú veci počas nákupu a na konci ich pri pokladnici jednoducho zaplatia. Našli sa dokonca aj takí, ktorí mamičke kázali podať na predavačku sťažnosť.
V komentári sa tiež objavil ďalší pracovník Tesca, ktorý vysvetlil, že zamestnanci majú v náplni práce upozorňovať zákazníkov, aby nič nejedli ani nepili, kým za to nezaplatia. „Je 100 % jej úlohou dať vám vedieť, že NESMIETE nič jesť ani piť, kým za to nezaplatíte. Kedysi som pracoval v Tescu a váš typ zákazníka je ten najhorší,“ odkázal jej bývalý pracovník Tesca.
„Zamestnanec v Tescu mi vysvetlil, že je jedno, či na konci zaplatíš, ale keď niečo zješ alebo vypiješ skôr, než to zaplatíš, je to považované za krádež,“ vysvetlil ďalší komentujúci. K tomu sa hneď pridala ďalšia a mamičky sa spýtala, čo by robila, ak by pri pokladnici náhle zistila, že nemá pri sebe peňaženku, alebo má prečerpaný limit na karte.
Nakoniec sa našla tretia skupina komentujúcich, ktorá mamičku nepoučila ani nepodporila. Komentujúci ju naopak vysmiali za jej prehnanú reakciu. Odkázali jej, že je príliš stará na to, aby sa rozplakala uprostred Tesca.
Nahlásiť chybu v článku