Existuje celý zoznam vecí, ktoré robíme každý jeden rok, aby sme sa cítili vianočne. Od zdobenia stromčeka, nosenia veselých svetrov až po nákup darčekov. Súčasťou sviatkov sú aj vianočné reklamy.
Tých sa po Dušičkách opäť nazbieralo poriadne veľa. Medzi každoročne očakávané reklamy patrí určite tá od spoločnosti Coca-Cola. Ako píše portál Tyla, v tomto roku sa ich reklama volá „Svet potrebuje viac Santov“, a je symbolom skutkov lásky.
Vlastnosti, ktoré by mal mať každý z nás
Santa Claus v zahraničí symbolizuje práve láskavosť, štedrosť a dobrú vôľu. Reklama sa zameriava na to, aby sa tieto vlastnosti prebudili v každom z nás. V záberoch Santovia pomáhajú susedom, triedia bielizeň, nakupujú vianočné darčeky a podávajú pomocnú ruku neznámemu v núdzi.
Nakoniec sa všetci spolu stretnú na železničnej stanici a v okamihu sa premenia na bežných ľudí v zimných kabátoch a odchádzajú do práce. Reklama ukazuje, že kúsok Santu by mal byť v každom z nás. Zábery sprevádza pieseň Celeste „Anyone Can Be Santa“ alebo aj „Každý môže byť Santa“. Reakcie na reklamu sú naozaj úžasné a podľa mnohých symbolizuje presne to, o čom Vianoce majú byť.
Nahlásiť chybu v článku