Keď sa Jayne Jeffery ráno o šiestej zobudí, okamžite otvorí stránku svojej osemročnej dcéry na Instagrame.
Ako uvádza portál The Sun, s jej osemročnou dcérou chcú spolupracovať množstvá známych značiek. Jayne pritom tvrdí, že chce svojej dcére splniť sen, aby sa stala influencerkou. Mnohí ľudia ju kritizujú za to, že je to len o nej a že chce zarobiť dosť peňazí na to, aby si mohla kúpiť byt a spustiť vlastnú módnu značku, a to kým bude mať jej dcéra 14 rokov.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Bude zarábať peniaze
Za posledný rok jej dcéra Molly zarobila 2 000 libier z platených príspevkov a príbehov na Instagrame a Jayne hovorí, že toto číslo pôjde hore. V rozhovore priznala, že pomáhať Molly vybudovať značku Molly Moobags Adventures je ako práca na plný úväzok, ale nemohla by byť pyšnejšia a svoju dcéru „pripravuje na život“.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
„Každý, kto si myslí, že pre deti je nezdravé mať stránky na Instagrame alebo TikTok a ambície vo veku osem rokov je asi mimo kontaktu so skutočným svetom. Pripravujem svoju dcéru na život. Molly to chce a ona je toho tvorcom,“ povedala.
Dostala množstvo kritiky
Negatívne komentáre si nepripúšťa. „Dostala som správy od ľudí, ktorí tvrdia, že dcéru využívam, že je príliš mladá na to, aby bola influencerkou a že nežije normálny život… to je hlúposť. Tí ľudia jednoducho žiarlia, lebo nedokážu zabezpečiť svoje deti.“
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Dodala, že je za tým len žiarlivosť a myslí si, že sú to všetko nezmysly, pretože ona vie, ako to v skutočnosti je. Molly má teraz takmer 10-tisíc sledovateľov a jej mama očakáva, že to bude ešte viac.
Nahlásiť chybu v článku