Mamička zostala poriadne zahanbená. Kvôli správaniu jej detí ju odmietli obslúžiť v reštaurácii

Hyriaková Kristína

Foto: unsplash

Ďalej vysvetlila, že tomu nerozumela, pretože vždy po svojich deťoch uprace a nerobia neporiadok, nebehajú po reštaurácii, nehádžu jedlo a nič podobné sa nedeje. Malé deti prirodzene robia neporiadok, ale Selena bola neoblomná a povedala, že nikdy neodišla z reštaurácie tak, aby si zaslúžila zákaz. Mala pocit, že reštaurácia cielila priamo na jej rodinu.

Ľudia si myslia, že je za tým viac

Na sociálnych sieťach sa vyjadrila aj reštaurácia. „Prekáža nám, že musíme uverejniť takýto príspevok, ale je hneď niekoľko vecí, ktoré musíme objasniť. 1. Vyhradzujeme si právo odmietnuť obslúžiť kohokoľvek. 2. Nezjednávame ceny. Tie sú pevne uvedené v jedálnom lístku. 3. Snažíme sa napraviť všetky chyby, ktorých sa pri vašich objednávkach dopustíme, ale klamstvo s cieľom získať jedlo zadarmo, netolerujeme. 4. Netolerujeme nerešpektovanie zamestnancov. 5. Predchádzajúci zamestnanci už pre nás z nejakého dôvodu nepracujú.“

Reakcie zákazníkov na ich príspevok boli zmiešané a pýtajú sa, koľko neporiadku dokáže urobiť dieťa s jedným kúskom taco alebo trochou ryže. Ďalší si myslia, že Selena nepovedala celý príbeh a musí v ňom byť viac, prečo ich reštaurácia nechcela obslúžiť.

Najnovšie články