Kým bola Leanne v nemocnici, jej matka poslala Temu správu o jej zranení a pokúsila sa o odstránenie produktu z predaja. „Chcela vrátenie peňazí a odstránenie produktu z webovej stránky, aby sa to nestalo nikomu inému,“ vysvetlila Leanne. Ani jedna však nečakala, čo sa stane potom.
„Temu sa jej ozvalo a požiadalo moju mamu, aby im poslala číslo svojej faktúry. Vrátila sa na svoj účet a celá objednávka na jej účte zmizla,“ prezradila Leanne a dodala: „Moja mama vedela, že to kúpila na tomto účet, ale Temu len povedalo, že s týmto problémom nemôžu nič urobiť, pokiaľ nemajú číslo objednávky.“
O niekoľko dní neskôr sa jej znova ozvali a požiadali ju, aby spravila recenziu, ktorá by bola dôkazom o tom, že tieto topánky u nich naozaj kúpila. Aj potom však Temu naďalej tieto topánky ďalej predávalo, čo obe ženy mimoriadne frustrovalo. „Ak máte tieto topánky od Temu, vyhoďte ich. Už nikdy by som nenakupovala na Temu,“ odkázala Leanne ľuďom.
Pozastavili predaj
Nakoniec sa však spravodlivosti konečne dočkali. Čínska spoločnosť uviedla, že začala vyšetrovanie incidentu a tvrdila, že „produkt zostane medzitým pozastavený“.
„Po preskúmaní snímok obrazovky a ďalších poskytnutých informácií sme ako preventívne opatrenie identifikovali a odstránili ponuku topánok,“ uviedol hovorca spoločnosti a dodal: „Aktívne spolupracujeme s pani Taylor, aby sme získali podstatné podrobnosti, a úzko spolupracujeme s obchodníkom na riešení tohto problému. Bezpečnosť a blaho našich zákazníkov sú pre nás prvoradé. V súvislosti s bezpečnostnými problémami si zákazníci môžu byť istí, že budeme dbať na ich záujmy a pokúsime sa poskytnúť uspokojivé riešenie.“
Nahlásiť chybu v článku