Srdcervúca vianočná reklama dojíma ľudí po celom svete. Pri pohľade na ňu nezadržíte slzy

Dana Kleinová

Foto: YouTube (Shelter)

V srdcervúcej reklame potom zaznie: „Žiadne dieťa by si nemalo priať domov, ale viac ako 131 000 si ho želá.“

Podľa Shelter je počet detí, ktoré čelia bezdomovectvu v Anglicku najvyšší v histórii. Charita hovorí, že tisíce detí strávia Vianoce v priestoroch, ako sú „chladné prepravné kontajnery, zle prerobené kancelárie, stiesnené penzióny s raňajkami (niekedy so šiestimi ľuďmi v izbe), alebo na miestach, kde zámky nefungujú správne“.

Charita tak v tomto sviatočnom období žiada o dary, ktoré im pomôžu postarať sa o rodiny, ktorým hrozí, že sa stanú bezdomovcami, pričom peniaze, ktoré im ľudia posielajú, idú aj na právne poradenstvo pre rodiny v kríze. Tvrdia, že v minulom roku sa „viac ako päť miliónov ľudí obrátilo na Shelter so žiadosťou o radu“.

Najnovšie články