Táto mamička mala už dosť krátkych kraťasov a príliš úzkych tričiek pre dievčatá v reťazcoch. Vďaka svojmu brilantnému nápadu sa to pokúsila zmeniť

Lucia Mužlová

Oblečenie bolo buď príliš krátke, úzke alebo v strihu pastelky, a preto neváhala a prišla s kreatívnym riešením. Vymyslela vlastnú značku oblečenia.

Článok pokračuje pod videom ↓

Kvôli výskumu si Choksi zozbierala chlapčenské a dievčenské oblečenie z 10 najväčších obchodných reťazcov určené pre deti v rovnakom veku. Ukázalo sa, že chlapci majú o tretinu dlhšie kraťasy ako dievčatá. Tričká boli zase o 7,5 centimetrov užšie a rukávy kratšie. To Choksi presvedčilo, aby skúsila vymyslieť vlastnú značku oblečenia, ktoré bude pohodlné a nie príliš dievčenské. Táto stratégia sa zatiaľ ukazuje ako úspešná.

facebook.com
facebook.com

Značka Girl Will Be vznikla v roku 2013 a ako uliata má sadnúť dievčatám, ktoré si budú robiť čo chcú. Oblečenie má teda vyzdvihnúť ich osobnosť a jedinečnosť. „Určite existuje viac ako jeden spôsob, ako byť dievčaťom – to nemusí zahŕňať ružovú a trblietky,“ píše sa na ich stránke.

facebook.com

Choksi hľadá inšpiráciu u svojej dcéry a netere. Maya a Grace chceli oblečenie, ktoré by nebolo nariasené, bez mašličiek a už vôbec nič trblietavé. „Dievčatá radi lozia po stromoch, stavajú si LEGO a hrajú sa s autíčkami a nákladiakmi.

facebook.com

zdroj: babskeveci.sk, boredpanda.com

Najnovšie články