Kritika šiat Dominiky Cibulkovej prekročila hranice. Reakcia stylistu zahanbila mnohé ženy

Hyriaková Kristína

Mnohí ľudia si zvykli na to, že môžu kritizovať a osočovať známe osobnosti na sociálnych sieťach len preto, lebo sú verejne známe a preto, že sa skryjú za anonymný profil.

Módny štýl Dominiky Cibulkovej bol prepieraný niekoľkokrát a hoci sa nájdu mnohí ľudia, ktorým jej štýl nesedí, nájde sa aj množstvo takých, ktorým sa jej vkus páči. Bývalá tenistka už niekoľkokrát hovorila o tom, že má pre módu slabosť a má rada pekné veci. Za posledné dni si však vyslúžila množstvo kritiky za outfit, v ktorom sa objavila v Prahe. Bol to odvážny kúsok, ktorý slúžil skôr ako prehoz, no práve to spustilo neuveriteľné poznámky na jej adresu.

Ozval sa aj stylista

Dominika si už na kritiku zvykla a za roky vie, že ľudia si nájdu čokoľveľ, čo sa im nepáči. Teraz však zareagoval jej priateľ a stylista Andrej Kusalík. „Ahojte, viete že nezvyknem pisať dlhé statusy. Žijem si svoj profesionálny život fokusovaním sa na projekt Priveé, kde prezentujem najmä návrhy a prácu slovenských a českých výtvarníkov a dizajnérov. Keď som bol o niečo mladší, nechal som sa občas nalákať na “módnu políciu”, ale rýchlo som s tým aj prestal, lebo sa mi zdalo, že mi neprináleží hodnotiť outfity iných ľudí a tiež som to považoval za akúsi bulvárnu zlomyseľnosť.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený Dominika Cibulkova (@domicibulkova)

Nie som ješitný a kritiku beriem spravidla s nadhľadom a ak je od profesionálov, ktorých si vážim, tak je ešte aj motivačná – ako napríklad Lukáš Kimlička, Boris Hanečka, Fero Mikloško, Zuzka Kanisová alebo mnohí ďalší naši úspešní návrhári a stylisti, ktorí na našej scéne už roky úspešne tvoria a vyzdvihujú úroveň módnej tvorby. Som už však otrávený z toho, ako si tu, v našom prostredí módy, “zasadli” na mňa a moju prácu pre Dominiku Cibulkovú osoby, u ktorých absentuje akýkoľvek prínos, či aspoň stopa v oblasti módy ako takej a o podpore lokálnej tvorby ani nehovorím.

Nazvať prácu umelca sieťkou je cez čiaru

Nepoznám profesionála, ktorý by si dovolil nazvať prácu výtvarníka a umelca sieťkou… Dominika je mojou priateľkou a klientkou už roky. Je inšpiratívna a milá žena-mama, svetoznáma športová osobnosť a naša najúspešnejšia tenistka v histórii, ocenená okrem iného aj v oblasti módy časopisom Sport Illustrated… Áno, je postavou nižšia a po narodení syna Jakubka nemá ani postavu 16-ročných modeliek, ale ani to nijako neskrýva.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Čo sa týka módy, je odvážna a ak sa už na rozne spoločenské aktivity nevyberie v origináloch svetových módnych domov, radi na nej svoje modely vidia naši slovenskí alebo českí nárhari. A ja som na Dominiku, ale aj na našu spoluprácu v oblasti módy hrdý. Avšak ok, každý máme iný vkus. Za vrchol trápnosti a nechutnosti považujem však bodyshaming za postavu ktorejkoľvek ženy.“

Čo hovoríte na slová módneho stylistu? Mnohé ženy mu pod príspevkom napísali, že sa im páči, keď má žena oblečené niečo, čo poukazuje na jej postavu a na krivky.