To však nie je všetko. Z recenzií reštaurácie je zrejmé, že personál reštaurácie vás nemá problém upozorniť, ak sa podľa nich vaše dieťa správa nevhodne.
„Ak máte deti, za každú cenu sa tomuto miestu vyhnite. Ten najneúctivejší majiteľ urobil pred celou reštauráciou obrovskú scénu, pretože naše deti ‚behali po reštaurácii‘,“ stojí v jednej z recenzií.
„Povedali nám, že musíme ísť radšej do Burger Kingu a že sme zlí rodičia. Majú príplatok 50 dolárov za „zlé deti“. Boli sme skupina 21 ľudí a náš čašník bol ÚŽASNÝ a za všetko sa ospravedlňoval,“ pridáva sa ďalšia.
„Nechoďte tam, ak máte deti. Boli sme traja dospelí, dve deti a naše štvormesačné bábätko. V momente, ako sme vošli, zle sa na nás pozreli,“ pripája sa tretia.
Deti sú nepredvídateľné
Ľudia v recenziách zároveň vysvetľovali, že ich majiteľ upozornil, ak ich bábätko plakalo a iným zas povedal, že zlé správanie detí sa v luxusných reštauráciách jednoducho netoleruje. Podľa recenzií však ide o obyčajnú reštauráciu, kde si môže dovoliť jesť bežný smrteľník a nič luxusné tam čakať netreba.
V momente, ako sa táto reštaurácia s ich poplatkom dostala na internet, komentujúci začali vysvetľovať, že deti sú jednoducho nepredvídateľné a ak s tým má reštaurácia problém, má rovno na dvere napísať, že tam deti nie sú vítané. Zároveň požadujú, aby bol tento poplatok viac špecifikovaný, keďže si pod zlým rodičovstvom môže každý predstaviť niečo iné a potom sú chudáci rodičia prekvapení zo sumy účtu.
Nahlásiť chybu v článku