Nová séria Nákupných maniačok dostáva vlnu kritiky. Vraj stavili na kontroverziu a konflikty

Dana Kleinová

Foto: Instagram (emafajnor)

Minulý týždeň súťažili asistentka Katarína, mamička na rodičovskej dovolenke Romana, majiteľka obchodu s módou Monika, učiteľka Františka a stylistka Katka. A práve medzi Katkou a Monikou to od začiatku poriadne škrípalo, čo sa nedalo nevšimnúť si. Neustále si skákali do reči a nedokázali sa na ničom zhodnúť.

„Tak kvôli sledovanosti to jojka vytunila. Ale pozerala som aj ja, ktorá túto reláciu nesledujem,“ priznala jedna komentujúca. Našli sa však aj také, ktoré tieto konflikty donútili, naopak, prepnúť. Jedna napísala: „Nech je každá, aká je, ale vytvárať intrigy a nevedieť sa slušne správať… strašne rada pozerám takéto programy, ale len keď je v pohode skupinka… inak prepínam.“ 

„Myslím, že do celkového hodnotenia by sa malo zaradiť komplet všetko, cela osobnosť aj správanie počas celého natáčania…  A bol by kľud,“ rozhodla sa poradiť ďalšia a hneď si vyslúžila viacero súhlasných komentárov.

Vraj sa to podobá na inú známu reláciu

Fanúšikovia relácie sa hneď po prvom týždni začali búriť a druhý týždeň, v ktorom sa ukázala Slaytiiina, nebol inakší. Dokonca začali reláciu prirovnávať k inej, a to k Bez servítky. Aj tam podľa nich vyberajú ľudí tak, aby vznikali čo najväčšie intrigy a konflikty.

„Bude táto nová séria o móde?“ pýta sa komentujúca a pokračuje: „Alebo v každom týždni bude nejaká exotka vyvolávajúca hádky a senzáciu na soc. sieťach ako v Bez servítky?“

„Úplne súhlasím, casting je podľa všetkého polka ľudí z Bez servítky a podľa toho to aj vyzerá. Stavili na kontroverziu, konflikty, čím väčší blázon, tým lepšie… Pretože, keďže im to zabralo v Bez servítky, tak to uplatňujú i tu. Smutné, už dávno to nie je primárne ani o varení a ani o móde,“ pridala sa hneď druhá.

Súťažiť by mali bežné ženy

Hoci sa aj v minulosti objavili raz za čas osobnosti ako napríklad Nora Mojsejová, teraz je to podľa fanúšikov už príliš. Jedna sa vyjadrila: „Samozrejme je to plytká relácia, mne to slúži ako taký mentálny detox po náročnom dni v práci, ale tento týždeň je dno. Čudujem sa, že produkcia toto dovolila. Ja by som osobne z toho vynechala “známe osobnosti internetu”. Viem, že takto sa môže správať hocikto, ale aspoň to neovplyvňuje davovo na sieťach. Ponechajte reláciu obyčajným ženám, ktoré si chcú nakúpiť a vyhrať peniažky, ktoré buď oplieskajú na handry alebo na niečo iné…“   

„Prosím vás, to čo robíte z tejto relácie? No to je hanba, ako dokážete módnu reláciu znížiť na úroveň nula,“ uzavrela ďalšia.

Najnovšie články