Robí to takmer každá druhá žena. Kaderníčka prezradila, aký zlozvyk je postrachom všetkých kaderníctiev

Dana Kleinová

Foto: TikTok (@telesabrown) / Pexels

Pravdepodobne ste to robili roky, lebo ste si mysleli, že je to správne, no musíme vás sklamať. Kaderníčka prezradila niekoľko vecí, ktoré kaderníčky neznášajú, keď ich zákazníci robia a je medzi nimi aj mýtus, ktorému verí takmer každá žena.

Článok pokračuje pod videom ↓

Ako píše portál Daily Record, kaderníčka Telesa Brown sa podelila o päť vecí, ktoré ľudia robia a kaderníčky to nielen rozčuľuje, ale navyše to považujú za nechutné. Netýkajú sa však len vašich hygienických návykov, ale tiež prístupu, keďže sa kaderníčky často stretnú s tým, že ich niekto vezme na ľahkú váhu.

Foto: Pexels

5 vecí, ktoré kaderníčky neznášajú

Medzi zlozvyky klientov, ktoré Telesa a jej kolegovia neznášajú, patrí meškanie, príchod do salónu chorý alebo so špinavými vlasmi. To posledné môže byť šokujúce, keďže hádam každá žena už počula, že na farbenie či ostrihanie vlasov je lepšie prísť s neumytými vlasmi, či už preto, že im kaderníčka aj tak umyje vlasy, alebo preto, že im takto lepšie chytí farba na vlasy. Telesa preto vysvetlila, že je to len zaužívaný mýtus.

„Chápem, že ti kaderníci celé roky hovorili, aby si to robila. Nie je to tvoja chyba, ale ja som tu, aby som to napravila,“ povedala Telesa a dodala: „Farba na vlasy funguje lepšie na čistých vlasoch, takže najlepšie výsledky dosiahnete s čistými vlasmi. Navyše je to nechutné.“

Ďalej Telesa vysvetlila, že neznáša, keď sa ľudia objednajú na jednu službu, no keď sa objavia na dohodnutý termín, náhle nechcú len melír, ale tiež korekciu farby, poprípade nechcú len ostrihať, ale tiež nafarbiť. Hovorí, že je to pre ňu náročná situácia, keďže by peniaze za služby navyše ocenila, no na druhú stranu prispôsobuje svoj časový rozvrh podľa dohodnutých stretnutí, a tak nemá na ďalšiu procedúru čas.

Tí najhorší zákazníci

Najnovšie články