O vyjadrenie sme požiadali aj spoločnosť Tesco. Zaujímalo nás, či sa podobné poplatky týkajú aj slovenských pobočiek. Ako nám povedala PR manažérka Mária Zerzanová, prioritou Tesca je trvalá udržateľnosť naprieč celým podnikaním reťazca, čo platí aj v prípade módnej značky F&F, ktorá si získala dôveru zákazníkov nielen vďaka svojej štýlovosti a dostupnosti, ale aj stratégii ohľaduplnej voči životnému prostrediu.
„Jedným z príkladov zodpovedného prístupu značky je program opakovaného využívania vešiakov F&F. Zákazníci môžu do predajní reťazca vracať vešiaky, ktoré sú použité na nové oblečenie. Jednoduchý systém opätovného vrátenia vešiakov a spolupráca s dodávateľom umožnili Tescu dosiahnuť úspech v trvalej udržateľnosti. Iba za posledný rok bolo v obchodoch Tesca v strednej Európe opätovne použitých vyše 190 ton plastových vešiakov,“ povedala Mária Zerzanová.
Dodala, že približne jedna tretina zo všetkých vešiakov F&F na Slovensku sa aj vďaka zákazníkom vracia späť do obehu. „V Tescu neustále hľadáme ďalšie spôsoby, ako podporiť trvalú udržateľnosť a ochranu životného prostredia. Nad zavedením symbolického poplatku za vešiaky na podporu ich vrátenia do obehu momentálne neuvažujeme,“ uzatvorila.
Nahlásiť chybu v článku