Potom je tu ďalšia skupina ľudí a to tí, ktorí meškajú, vôbec sa neukážu, alebo prídu na termín chorí. Telesa prezradila, že hoci účtuje poplatky za omeškanie či zrušenie termínu na poslednú chvíľu, v prípade chorých ľudí robí výnimku. „Nechcem zrušiť týždeň klientov len preto, aby som vás obslúžila. Chápem, že väčšina z vás zvyčajne na termín čakala, ale, prosím, neukazujte sa chorí,“ vysvetlila Telesa.
Nakoniec sú tu ľudia, ktorí radi hovoria, že nikto nikdy nevie ostrihať alebo nafarbiť vlasy tak, ako si to oni predstavujú. „Zvyčajne to znamená, že bez ohľadu na to, čo urobím, pravdepodobne nebudú šťastní,“ prezradila Telesa. Hneď potom však dodala: „Samozrejme, snažíme sa zo všetkých síl a niekedy ste naozaj mali smolu a kaderníkov, ktorí neurobili to, čo ste chceli, ale povedala by som, že v 99 percentách prípadov ste problémom vy.“
Mnoho ľudí v komentároch bolo prekvapených niektorými z týchto bodov a naopak kaderníčky boli nadšené z toho, že to niekto povedal nahlas. Jedna žena dokonca poznamenala: „Pre veľa z týchto dôvodov som skončila s kaderníctvom po 34 rokoch.“
@telesabrown #5 is the worst one. Stop it! #calgary #hairstylistsoftiktok #hairstylistsbelike #hairstylistsproblems #helpmehelpyou #bebetter ♬ Storytelling – Adriel
Nahlásiť chybu v článku